Portfolio
GR8 Coffee festival
Klijent: GR8 Coffee festival
Godina: 2024.
Projekt: PR kampanja
Pomažemo oko organizacije drugog GR8 Coffee festivala koji će se održati u Laubi od 10. do 12. travnja 2025. U nadolazećoj višemjesečnoj suradnji preuzimamo vođenje društvenih mreža (Instagram, Facebook, TikTok), održavanje web stranice, pisanje blog članaka, pisanje newslettera, pripremu materijala, provođenje PR kampanje i koordinaciju oglašavanja. Također ćete nas moći vidjeti uživo na samoj lokaciji događaja kako koordiniramo prisutne dionike.
Filburg
Klijent: Studio Filburg
Godina: 2024.
Projekt: PR kampanja
Za Filburg studio za branding, dizajn i komunikacije proveli smo PR kampanju. Cilj kampanje je bio obilježiti pobjedu na natječaju za dizajn vizualnog identiteta Turističke zajednice Splitsko-dalmatinske županije. Kampanjom smo klijentu osigurali članke u šest domaćih i regionalnih online medija.
Nestiom | LARQ Premium Partner
Klijent: Nestiom Improvement
Godina: 2024.
Projekt: Instagram kampanja
Za Nestiom Improvement, ekskluzivnog distributera LARQ boca za Hrvatsku i Sloveniju, proveli smo Instagram kampanju u trajanju od mjesec dana. Kampanja je bila usmjerena isključivo na domaće tržište, a cilj joj je bio povećati broj pratitelja na Instagramu te predstaviti LARQ boce kao modni dodatak za ljeto. To smo odlučili postići kroz stavljanje naglaska na premium dizajn boca, a ne samo tehničke i zdravstvene karakteristike.
INNOM savjetovanje
Klijent: INNOM savjetovanje
Godina: 2024.
Projekt: 3-mjesečna PR kampanja
Za klijenta INNOM savjetovanje proveli smo 3-mjesečnu PR kampanju s ciljem povećanja vidljivosti i pozicioniranja klijenta kao stručnjaka u području EU fondova. Kampanja je za sada klijentu donijela 16 članaka u online medijima, gostovanje u podcastu te prostor za pisanje kolumni za portal Poduzetnik.
ChalLEANge konferencija
Klijent: Culmena
Godina: 2023.
Projekt: Rebranding i organizacija konferencije
Za klijenta Culmena organizirali smo 13. GALP konferenciju; najveću konferenciju u području Leana, Digitala, Leadershipa i Greena u Hrvatskoj. Konferencija se održala u Cinestaru u Z Centru Zagreb i okupila je preko 600 sudionika, a govornici su bili renomirani stručnjaci iz industrije te brojne poznate ličnosti.
Wood Cosmetics
Klijent: Wood Cosmetics
Godina: 2022.
Projekt: Lansiranje novog brenda kozmetike
Pri lansiranju novog brenda prirodne, etične i veganske kozmetike – WOOD Cosmetics, rađeno je nekoliko uzastopnih kampanja u domaćim lifestyle i dnevnim medijima.
Vena Candy
Klijent: Vena Candy
Godina: 2021.
Projekt: Vena Candy na New York Fashion Week-u
Za klijenta Vena Candy rađeno je nekoliko PR kampanja sa svrhom informiranja javnosti o velikom uspjehu brenda koji je nakon lansiranja završio na New York Fashion Week-u.
Dove (Bruketa&Žinić)
Klijent: Bruketa&Žinić za Dove
Godina: 2021.
Projekt: Ljubav je u mojoj koži
U sklopu body positivity kampanje “Ljubav je u mojoj koži” za klijenta Dove, agencija Bruketa&Žinić dala nam je povjerenje da odradimo dvije PR kampanje na području Hrvatske i Slovenije.
Psihološka pomoć
Klijent: Samoinicirani projekt
Godina: 2020.
Projekt: Platforma Psihološka pomoć
U suradnji s doc. psih. Igor Mikloušić te Jelenom Babić (Jelen&Jelen), pokrenuta je platforma na kojoj su dostupne informacije o psihološkoj pomoći na nacionalnoj razini. Projekt je podržala Hrvatska psihološka komora, Generali osiguranje kao generalni pokrovitelj, Bruketa&Žinić&Grey koji su zaslužni za vizualni identitet te 404 za društvene mreže. Važnost projekta prepoznale su i institucije te su svoju podršku iskazali Hrvatski Crveni Križ te Poliklinika za zaštitu djecu i mladih Grada Zagreba.